Ο Γκλέτσος έδειρε εργολάβο που τόλμησε να του προτείνει μίζα

Άγριο ξύλο έριξε σε έναν εργολάβο ο Απόστολος Γκλέτσος, το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης.

Ο Γκλέτσος έδειρε εργολάβο που τόλμησε να του προτείνει μίζα
Σύμφωνα με το δήμαρχο Στυλίδας, ο εργολάβος ζητούσε μετ' επιτάσεως εδώ και ένα τρίμηνο συνάντηση μαζί του. Τη Μεγάλη Πέμπτη, οπότε και συναντήθηκαν, ο εργολάβος πρότεινε στον Απόστολο Γκλέτσο να του δώσει μίζα. «Έλα μωρέ κορόιδο, θα σε μάθω τη δουλειά, να τα μοιραζόμαστε» είπε ο εργολάβος σύμφωνα με τον κ. Γκλέτσο, ο οποίος εξοργισμένος τον έδειρε και τον πέταξε έξω από το γραφείο του.

Μάλιστα, το περιστατικό έγινε μέσα στο γραφείο του δημάρχου, παρουσία υπαλλήλων, συνεργατών του Απόστολου Γκλέτσου αλλά και πολιτών, που είδαν έκπληκτοι το σκηνικό και χειροκροτούσαν μόλις έμαθαν τι έγινε. 
Μιλώντας στο lamiareport.gr, ο κ. Γκλέτσος κάλεσε τον εργολάβο να του κάνει μήνυση στον εισαγγελέα επειδή τον έδειρα.
«Να πάει ο κοπρίτης στον εισαγγελέα να μου κάνει μήνυση ότι του έσπασα τα μούτρα μέσα στο γραφείο μου. Έχω και μάρτυρες μπροστά όταν μου τα είπε. Να πάει ο κοπρίτης να μου κάνει μήνυση», τόνισε ο κ. Γκλέτσος, προσθέτοντας ότι «όπου τον ξαναδεί στη Λαμία, θα τον ξαναδείρω. Να με βλέπει και να αλλάζει γωνία το καθίκι».
 http://www.newsbomb.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιός αλήθεια ήταν ο Ερμής Τρισμέγιστος και τί δίδαξε;

Επιστήμονες αναπτύσσουν μητρικό γάλα που καλλιεργείται σε εργαστήριο και άλλες τεχνολογίες για την παρακολούθηση της εκτροφής.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΌ ΔΡΩΜΕΝΟ ΤΩΝ 12 ΑΘΛΩΝ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ